Seotud artiklid: Fitness. See tähendab, et päästikupunktid saadavad oma valu tavaliselt mõnda muusse kehakohta, mistõttu tavapärased valuravi sageli ebaõnnestuvad.

Kuidas treenida vigastusega Vigastatud?

Valuravi käivituspunkti teraapia: kas see on teie puuduv lüli?

Siit saate teada, milliseid parimaid samme tuleb enne laaditud latiga piire tõukamist või treeningute jääle panemist. Kuid see pole alati nii. Kui valu all peate silmas rasket tööd, siis jah, see on tõsi; tulemuste saamiseks peate vaeva nägema. Kuid kui räägite füüsilisest valust - eriti kuna see on seotud treenimisega - peate tegema sammu tagasi ja hindama olukorda ümber.

haiget kate liigesed parast magamist Kuidas eemaldada valu ja poletiku uhises

Kuigi valu läbi surumine võib praegu tunduda võimalik, võib see teie vigastust veelgi süvendada. Teisest küljest võib vigastuse põdemine ja igasuguse tegevuse vältimine pikendada taastumist.

Haiget harja neuralgia Artroosi rippuvad liigesed

Pisikese teadmise ja füsioterapeudi abiga relvastatud saate oma eesmärkide saavutamist jätkata, ilma et teeksite ohtu oma rehabilitatsioonile ja tulevastele tulemustele.

Miks te ei peaks valust läbi lükkama "Olen vigastatud, kuid suudan selle läbi suruda. Usu mind, ma saan sellest täiesti aru.

Võitluskunstid - faktid ja fiktsioon

Pole midagi masendavamat kui vigastus, mis takistab teil treenida nii, nagu soovite. Isegi kui teame oma mõtetes, et peaksime olema ettevaatlikud, oleme sageli omaenda halvem vaenlane ja eira oma intuitsiooni. Me teame paremini, kuid mõtleme kiiresti: "Kas valu läbi treenimine on tõesti suur asi?

Ma mõtlen, et kuulete sportlastest, kes teevad seda Hurt olipea liigestele aeg, nii et see ei saa nii hull olla, eks?

Kindlasti võivad üliolulises mängus võistlevad professionaalsed sportlased kaaluda kulude ja tulude vahekorda ning valida pigem pingile istumise asemel pingile istumiseks, kuid see on erand. Ma ei hakka siin liiga teaduseks, aga kui valu ignoreerida, viib keha tehtud muudatuste arv selle valu minimeerimiseks lõppkokkuvõttes muul viisil ülekompenseerimisele ja normaalsest erinevalt liikumisele.

Mõistlik lähenemisviis Drs. Uurimistöö Janet Travell ja David Simons, "Trigger Point Manuali" autorid, on näidanud, et käivituspunktid on valu peamine põhjus vähemalt 75 protsenti ajast ja on tegur peaaegu igas valusas seisundis. Lülituspunktid, mis on teatud tüüpi lihasjäikus, tulenevad väikestest kokkutõmbumisõlmedest, mis tekivad lihastes ja kudedes kehapiirkonna vigastamisel või ületöötamisel. Lülituspunktid on midagi, mida traditsioonilised arstid eiravad, kuid need võivad olla üks asi, mida teie puhul on aastaid, kui mitte aastakümneid, kahe silma vahele jäetud.

Väikesed kompensatsioonid võivad teid kaitsta valu ja vigastuste eest. Kuid pikaajaliselt kasutusele võttes võivad need põhjustada liikumishäireid, lihaste tasakaalustamatust ja tulevasi vigastusi. Isegi kui valu on kadunud, kleepuvad sageli ülekompenseerimise probleemid.

Miks valu läbi surumine võib teie treenimist kahjustada

Teile jäetakse püsiv meeldetuletus soovist et see on läbi suruda ka siis, valuvaigisteid valu liigestes esialgne vigastus on paranenud. Need väikesed kompenseerimised on sageli lihtsad muudatused, näiteks pisut erinev kõnnak või tuginedes stabiilsuse tagamiseks liigestele rohkem kui teie lihastele.

Mõelge lihtsale pahkluu nihestusele. Ehkki lonkamine tundub esialgu hea mõte, kuna see vähendab teie valu, põhjustab see ka teie puusa teistsugust liikumist, mis omakorda paneb mõned lihased tegema rohkem tööd, samas kui teised sulgevad. Kui see juhtub ainult ajutiselt, pole suurt asja. Kuid mõnikord, isegi siis, kui lonkamine on kadunud, võib puusaliigese muudetud mootoriprogrammeerimine püsida ja põhjustada muid vigastusi, näiteks alaselja või põlvevalu.

Glukoosamiini kondroitiinkapslid 90 tukki hind Kui luu on kuunarnukis valus

Miks kodus istumine pole lahendus, kas või Nüüd, kui olete veendunud, et valu läbi surumine pole seda väärt, suunate tõenäoliselt koju vigastusi puhkama. Enne jalgade püstitamist ja selga istumist teadke, et vigastuse puhkemine võib olla sama halb kui selle üle pingutamine.

Testosteroon ja stress

Pikaajaline puhkus võib põhjustada vigastatud koha nõrkust. See võib põhjustada kroonilist valu ja suurenenud riski uuesti vigastada.

Valud sormeotste liigestes Jagage kogemusi liigeste raviks

Vigastuse rehabiliteerimiseks peate selle nutikalt ja ohutult laadima. See on koht, kus füsioterapeut aitab teid juhendada, sõltuvalt teie vigastuse asukohast ja raskusest.

Miks valu läbi surumine võib teie treenimist kahjustada - Atleetvõimlemine

Tõenäoliselt tähendab see teie treeningprogrammi muutmist, lisades mõned konkreetsed harjutused vigastuse taastamiseks, lisades alternatiivseid liigutusi, mis muudavad teie liigesed vähem koormavaks, või võttes mõned harjutused kõik koos. Läheme tagasi selle hüppeliigese nikastuse näite juurde. Ma ei saa teile öelda, kui paljudel inimestel olen näinud kroonilisi pahkluu- Jersinia ja liigesehaigus või puusaprobleeme, mille tagajärjel tekkis halvasti taastunud nikastus.

Kui uhine on pikka aega haiget teinud Puha polve spetsialist

Nihestunud hüppeliigese nõuetekohaseks rehabiliteerimiseks mõeldud režiim hõlmaks tõenäoliselt teie jala ja hüppeliigese väikeste lihaste ümberõppimist, tehes erinevaid ühe jalaga harjutusi, alustades põhitasakaalust ja liikudes edasi arenenumatele ühe jala kükkedele, Rumeenia surnukehadele ja plyomeetriale. Siinkohal on oluline teada, millal suruda ja millal mitte.

Valuravi käivituspunkti teraapia: kas see on teie puuduv lüli? - Atleetvõimlemine

Sellest võib abi olla veel millestki, mida juhendab füsioterapeudi juhendamine. Kuidas treenida vigastusega Kui teil tekib treeningu ajal valu, laske kogenud et see on oma vormi kontrollida.

Religious Parents Control EVERYTHING Kids Do Online - World's Strictest Parents

Kas täidate harjutust viisil, mis avaldab kusagil tarbetut survet, või seate end viletsasse positsiooni või kasutate valesid lihaseid? Kui olete teada, kus te seisate, küsige endalt või oma PT-ltmilliseid muudatusi saate teha, et treenimine oleks valuvaba.

Ma ei saa teile öelda, mitu korda olen aidanud kellelgi, kellel on raskusi, treenida 5 minuti jooksul treeningut. Vaja oli vaid mõnda lihtsat näksimist, näiteks nende sammu lühendamist või selja nurga muutmist. Mõnikord muudab tagantpoolt koormatud treeningu vahetamine eestlaetud treeningu vastu vahe sisse.

Enamiku harjutuste jaoks on palju muudatusi, mis tagavad, et te ei ületaks valuläve. Kui teie vorm on täpsustatud ja kui tunnete valu isegi selle muutmise korral, pole seda konkreetset treeningut väärt.

Maalimine valu palmi Nahahaigus kuunarnukile

Selle asemel peaksite tegema koostööd spetsialistiga, et teha kindlaks, milliseid harjutusi saate teha valuvabalt, et jätkata treenimist oma eesmärgi nimel ja aidata teil vigastused võimalikult kiiresti taaselustada. Usu mind, ma olen näinud liiga palju inimesi, kes kahetsevad oma kangekaelsust, kui väike vigastus puhkes krooniliseks valu, kuna nad keeldusid seda korralikult rehabiliteerimast.

Ära ole üks neist inimestest!