Ravi viiakse läbi pärast kõõluse ümberpaigutamist. Kui haiguse nakkushaiguseks võib olla põlvekott, mis võimaldab hõreneda sisu eemaldamist. Ilma korraliku puhata jalgades ei ole neil aega mikrotraumade paranemiseks kõndimisest.

Mul on korduvalt olnud olukordi, kus mul ei ole palju aega koolitamiseks. Sellistel Sore liigendid squatsist peate tagama, et: Tehke rutiin, mis stimuleerib nii palju lihaskiude kui võimalik lühikese aja jooksul, mida saate jõusaali kasutada.

Ravimeetodid

Veenduge, et kõik komplektid sooritatakse laitmatu tehnikaga ja viiakse ebaõnnestumiseks, kuna treeningu maht komplektide koguarv on väike; lihasjõu defitsiit määratletakse kui absoluutne viimane kordamine, mida saab teha heas vormis.

Ma leidsin hiljuti sellist olukorda ja seega pidin tegema asjadest kõige paremini. Koolitust vajav kehaosa oli jalg. Kuna aeg oli piiratud, otsustasin valida harjutused, mis pakkusid kõige kõrgemat neuromuskulaarset stimulatsiooni. Lisaks väljusin ma eelnevalt isoleeritava lihasega, et mitte ainult ei soojendaks seda piirkonda, vaid ka looma meeleolu lihaste ühendamiseks, mis võimaldaks mul tõepoolest keskenduda lihaste kasutamisele, mida ma tahtsin kasutada oma mitme liigendiga liigutused.

Lühike, kuid väga efektiivne jalgade treening tavapärane Jalgade pikendused: 5 komplekti kordust Minu esimene treening oli jalgade pikendamine.

Hinnavaatlus

Alustasin kerge kaaluga kordust, mis tunnevad iga kordust, kui ma tegin lihas vereringe. Seejärel suurendasin esimest töökomplekti kaalu, mille käigus jooksisin veel kord 20 kordust ebaõnnestumiseks. Iga kordamine peatati ühekordse loenduse peal ja iga komplekti viimane kordus hoiti nii kaua kui võimalik ülemise lepingulise positsiooni juures.

Ma jätkas iga komplekti kaalu suurendamist, kuni kaks viimast Sore liigendid squatsist tehti kogu maski virnaga 13 kindlate korduste jaoks.

Teatud komponentide, nende kombinatsioonide kasutamine sõltub põlveliigese klikkide põhjusest.

Puhkeperiood oli komplekti vahel umbes 1 minut. Täislaskused allapoole paralleelselt : 3 komplekti kordust. Kuna mul ei olnud palju aega, otsustasin teha täiskohdasid, mitte squatsi paralleelselt.

Meie eesmärk: kahjustatud funktsioonide täielik taastumine ja parendamine; Nähtavad parandused pärast seanssi; Ohutud mittekirurgilised meetodid. Õlalihaste nihestused on viga, mis on tuttav mitte ainult profisportlastele. Ebaõnnestunud kukkumine, käe ebamugav laine, liigne füüsiline koormus näiteks raskuste tõstmine ja nüüd on terav valu, mis ei võimalda teil isegi kätt liigutada. Miks tekib õlavöötme lihaspinge ja kuidas seda vigastust vältida?

See tehti selleks, et haamrööpaid haarduda liikumise põhjaga ja seega maksimeerida tulemusi kogu jalg. Kuna maatükkide läbimine oli läbi kogu liikumise ulatuse, kuni vasikad tugevalt suruti hamstrike vastu, oli kasutatav kaal heledam kui see, mida oleksin kasutanud paralleelselt külvatud saarte versiooniks.

Lamedate jalgade põhjused

Ma hoidsin teineteise põhjapositsiooni ja seejärel surusin jalgpalliga, et minna end sisse, hoides keret nii sirgelt kui võimalik. Selle treeningu jaoks puhkasin ma umbes 90 sekundit.

Walking Lunges: 3 komplekti nii palju samme kui võimalik. Ma lõpetasin jalgade treenimise jalgadega.

Põhjused ja sümptomid

Minu jalad olid nii eelmistes eelmistes harjutustes, et ma ei suutnud ühtegi raskust kasutada. See, mida ma Kuidas eemaldada polveliigeste liigeste poletik treeningu jaoks tegi, on, et ma jõudsin jõusaali ühele poolele, vajutades jalgpalli selleks, et rõhutada nelikandikkeja mu teekond tagasi, alustasin, surusin kandadega et rõhutada lihaslõõgastusi ja kõhulahtisust.

Selle treeningu jaoks puhkasin ma umbes 75 sekundit. Üks jalgpäraautomaat tõuseb: 4 komplekti kordust.

Kallutage jalgadele, mis see on

Ma teenisin ühe jalgaga vasika tõusud vasika tõsta masinas ja kasutasin massi, mis lubaks mul teha hea kordust, rõhutades harjutuse venitamist kulutades 1 sekundi venitatavas asendis ja seejärel palli jalgsi, et tõsta kaalu ülespoole, mis jääb kokkutõmmatud positsioonile ka teiseks. Selle harjutusega tegin mitte-stop-i lihtsalt vaheldumisi ühe jalaga ja teise, kuni kõik komplektid on valmis.

Järeldus Nagu näete, ei ole vaja trenni saamiseks kogu jõusaali trenni veeta. Kasutades õigeid harjutusi, luues hea meele lihaste ühendamiseks, rõhutades tehnikat ja vormi ning võttes kõik rühmad ebaõnnestumiseks, saate maksimeerida kulturismi tulemusi, vähendades samal ajal oma aega jõusaalis. Also see.