Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse internetilehekülje setokaubamaja. Pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Parimad kodused harjutused reie siseküljele Mis on reie lisalihased, harjutused neile - need küsimused pakuvad huvi.

Efektiivsed reie sisemised harjutused. Parimad kodused harjutused reie siseküljele

Inimesed, kes üritavad vormi saada ja reie lihaseid pingutada, tahavad täpselt teada, milliseid harjutusi teha.

Kõigepealt peaksite mõistma, mis on reie lisalihas, kus see asub ja milline tähendus sellel on. Inimese jalalihased Reie adduktorid adduktorid on mediaalse seeria kõige mahukam lihaskoe. Need asuvad õhukese lihase kohal ja algavad lühikese kõõlusega. Lihasõlmed avanevad ja kinnituvad reieluule. See on suur lisarühm, kuhu kuuluvad üksikud lihaskoe rühmad. Reie adductor longus lihas. See kanga osa on väljapoole Polve reie kapuutside kujuga. See algab kubemeluu ülemise haru välimisest tasapinnast ja häbememugulast, saates allapoole, suureneb adduktor ja liitub reieluu kareda joone mediaalse osaga.

See asub suure adduktorlihase sõlme kohal, varjates seda seega osaliselt. Selle lisakoe põhieesmärk on puusa adduktsioon ja osalemine puusa enda painutamisel ja pööramisel väljapoole.

Käesolevad tingimused kehtivad kõigi isikute ja Seto Infoseltsi ostukeskkonnas setokaubamaja.

Lühike lisalihas. Alustab häbemeluu alumise haru esitasandist ja katab gracilise lihase külgmise osa. Allapoole ja väljapoole laieneb lihaskoe ja kinnitub Haiget reieluu liigestega, mida teha kareda reieluu joone keskmise huule ülemise kolmandiku külge.

Selle adduktorsektsiooni juhtfunktsioon on adduktsioon ja osaline osalemine puusa painutamises. Suur lisalihas. See on kõige võimsam, paigutatud ülalkirjeldatud lihasektsioonidest sügavamale, väljaspool õhukest.

Suuruste tabel

See adduktorkompleks pärineb lühikesest kõõlusest, mis pärineb kubeme alumisest harust ja iskiumi harust. Adduktorsõlmed hargnevad lehvikulaadsel viisil põhja ja väljapoole, ühendudes reieluu kareda joone piirkonnas mahuka kõõlusega keskmise huuleni. See on adduktori see osa, mis täidab kogu lihase osa põhiülesannet: adductor või adductor. Selle funktsiooni kõrval on suur adduktor otseselt seotud puusa pikendamisega vaagna või vaagna reie suhtes.

Polve reie kapuutside

Õhuke lihas. See lihaskoe osa mängib adduktori funktsioonis minimaalset rolli, kuid kuna see asub reie samas osas ja osaleb endiselt juhtivates protsessides, tuleks selle arendamisel töötada. Kõigist adduktoritest toimib see adductor ainsa kaheosalise adduktorina, kuna selle kõõlused on ühendatud rätsepa ja semitendinosus adductor kõõlustega, sääre sidekesta ümbrisega, moodustades tasapinnalise hane jala.

Teema uurimisel tuleks erilist tähelepanu pöörata reie nelipealihasele nelipealihasele. Kuna sõidu- ja alaldusseadmete väärtused on loomulikult seotud. Nelipealihas on üks mahukamaid ja võimsamaid lihasliigeseid, seda osa peetakse põlveliigese peamiseks pikendajaks. Reie nelipealihas koosneb reie sirg- sise- külg- ja kesklihastest.

Nelipealihasel on eripära, mis põhineb asjaolul, et see koosneb sageli kahte tüüpi lihaskiududest: kiired ja aeglased.

Polve reie kapuutside

Nelipealihasel on kaks Polve reie kapuutside staatiline, vältides põlvede painutamist püsti seistes; dünaamiline, mis seisneb põlvede sirgendamises erinevate füüsiliste tegevuste jooksmine, hüppamine ajal.

Millised harjutused tugevdavad teie lihaseid? Harjutused lihaste tugevdamiseks. Kuidas tugevdada reie sisemisi lihaseid? Millist simulaatorit saan kasutada?

Polve reie kapuutside

Väärib märkimist, et reie nelipealihase ja adduktori harjutused on veidi erinevad. Siiski on täiesti võimalik samaaegselt koormata nii esimest kui ka teist liitmisrühma. Simulaator ja füüsiliste harjutuste jaoks mõeldud spetsiaalsed masinad suudavad anda parema ja kiirema tulemuse, kuid kui inimene otsustas tõesti selle tsooni lihased enda jaoks üles pumbata, annavad improviseeritud vahenditega kodused tunnid kindlasti hämmastava tulemuse.

Reie lisandid, harjutused: Harjutused reielihastele. Puusa normaalne lisamine.

Arvustused

Selle tegevuse jaoks vajate tooli. Tõstke sääre aeglaselt üles ja hoidke asendit 3 sekundit, viige jalg tagasi algasendisse. Kordame 12 korda. Pärast seda, kui me jalad vahetame. Juhul, kui reie siselihased või seljalihased hakkavad valutama, tuleks korduste arvu vähendada ja siis järgmiste harjutustega tuleks korduste arv järjest lisada.

meie kliendid

Harjutus "Käärid". Lähteasend - lamades põrandal, peopesad tuharate all. Tõstame oma jalad põrandast 30 cm kaugusele ning seejärel levitame ja ristame jalad kääride sarnaselt.

Korda 20 korda. Pärast puhkust saate seda harjutust uuesti korrata. Harjutused reie- ja tuharalihastele.

Sarnased tooted

Põlveliigendusega jala lokk. Lähteasend - lamades põrandal, peopesa mugavaks tagumikuks.

Polve reie kapuutside

Tõstame jalad üles, hoides jalad suletuna, painutame jalgu ja samal ajal tõstame põlvi, tuues jalad kubemele võimalikult lähedale. Seda harjutust tehakse aeglaselt 12 korda.

Kasutusvalmis reie siseosa treeningskeem

Pärast puhkust tuleks korrata veel mitu lähenemist. Siin on harjutus "Venitamine". See reie sisemine harjutus on tavaline venitus. Lähteasend - istutakse põrandal röövitud põlvedega ja jalad puudutavad üksteist. Teeme kergeid painde ettepoole, samal ajal kui seljaosa on sirge.

Küünarnukkidega võite veidi põlvedele suruda, et selgelt tunda reie selle osa lihastes tekkivat pinget. Tehke 10 kallet, lähenemist. Kükiharjutusi peetakse Polve reie kapuutside üheks tõhusamaks treeninguks.

Lähteasend seisab sirgelt, kergete vahedega peatustega. Teeme kükke, jälgides, et selg oleks alati sirge ideaalis oleks seljajoon ja puusajoon 90 kraadi.

REVIEW FOR TEENS Talvejope 'TG-19-J801' pruun / must

Naaseme algasendisse. Käegakatsutavama tulemuse saavutamiseks võite teha kükke võimalikult aeglaselt, andes koormuse kõigile selles protsessis osalevatele lihastele. Teeme 30 kükki lähenemises, sõltuvalt füüsilisest vormist. Kuidas sirgliigese lihast üles pumbata? Harjutus "Kopsud". Lähteasend - tõuse sirgelt, jalad lahus, käed vöö peal. Kõigepealt teeme ühe jalaga terava nõksu: painutage jalg põlvest ja "vedru" veidi, siis vahetage jalg.

Harjutust teeme korda kummagi jala jaoks. Kordame lähenemisega koos pausidega. Tervisekeskused pakuvad teile selliste tegevuste jaoks spetsiaalset simulaatorit ja kõik harjutused viiakse läbi treeneri juhendamisel.

Krikk Harvad pole juhused, kui inimene kogeb lihaskoe venitamist kodus treenides või jõusaalis simulaatorit kasutades. Sellised probleemid ilmnevad peaaegu koheselt ja neid iseloomustab intensiivne valu reieluu adduktorite piirkonnas. Sageli täheldatakse hematoomi ja turse esinemist kahjustatud piirkonnas. Pärast sellist vigastust jalgade funktsioonide raviks ja täielikuks taastamiseks peaksite hoolitsema mitu nädalat või isegi kuud.

Suurepärane ja kiire teenindus. Aitäh moodsa ja kvaliteetse kombe eest! Tellin kindlasti ka edaspidi!

Jalg peab olema kaitstud igasuguste, isegi väikeste koormuste eest, jala kahjustatud osale tuleks panna külm kompress. Reie sisekülje koormus ununeb sageli ka neil, kes tõsiselt spordiga Artroosi ravi taimede poolt ja figuuri jälgivad. Ja see on asjata, sest sellise hooletuse tagajärjel on sportlastel selles piirkonnas jalgade vahel suur vahe, mis rikub üldpilti.

Ja neile, kellel pole esmajoones treeningut, on see rasvade ladestuste kogunemisala, mida on sama raske eemaldada kui alakõhus olevat voldikut.

  • Странное затемнение зрения теперь стало очевидно: на какой-то момент все окружающее, казалось, до неузнаваемости изменило свои очертания.
  • Он вспомнил Крифа и всех прочих маленьких зверушек, которые постоянно убегали, вызывая беспокойство и тревогу у друзей Хилвара.
  • Покачиваясь, машина двинулась вперед сквозь глубины земли.
  • Liigeste biotiini ravi
  • Liigeste tootlemine Hongkongis

Kuna reie sisekülje pumpamine on üsna keeruline ülesanne, on parem osta jõusaali liige, kus kogenud juhendaja aitab teil selle kapriisse piirkonnaga toime tulla. Kuid kui seda mingil põhjusel teha ei saa, ei tohiks meelt heita. Jalgu saab vormida ka kodus. Ja kui teil on fitball, laiendaja, hantlid või spetsiaalne simulaator, siis läheb see palju kiiremini.

Kõigepealt mõtleme välja lihased, mida tuleb välja töötada. Reie sisekülg sisaldab järgmisi lihaseid: õhuke; kamm; rätsep.

गंगाजल (Gangaajal) Full Movie [HD] - अजय देवगन, ग्रेसी सिंह - प्रकाश झा - बॉलीवुड नवीनतम फिल्में